آمار سايت

عضو: 1056
مطلب: 122
سايت: 19
بازديدکنندگان: 2024653
صفحه اصلي arrow خواندنیها arrow گوناگون arrow ده نفر از عجیب ترین های دنیا !! (+عکس)
Advertisement
 
ده نفر از عجیب ترین های دنیا !! (+عکس) چاپ ايميل
(291 :مجموع راي ها)
نوشته شده توسط M.C.   
21 آبان 1387,ساعت 18:39:08
Article Index
ده نفر از عجیب ترین های دنیا !! (+عکس)
صفحه 2

ده نفر از عجیب ترین های دنیا !!  (عکس)

 

 

 Ngoc: three decades without sleep یک تایوانی 64 ساله که بیش از سی سال است که نخوابیده است،این مرد بعد از یک تب در سال 1973 دیگر نتوانسته بخوابد. ظاهرا این بیخوابی طولانی تاثیری هم بر سلامتی اش نداشته است.او در یک مزرعه زندگی می کند و از خوک و مرغ نگهداری می کند و این کار تمام وقت او را می گیرد.


Bhagat: had his twin brother on his stomachیک مرد هندی که برادر دوقلو اش را حامله بود. یکی از عجیب ترین موارد پزشکی که یک از دو جنین در داخل رحم دیگری مدفون شده است.او همیشه فکر می کرد که توموری در داخل شکم خود دارد تا اینکه این تومور زیادی بزرگ شد و پزشک ها پس از عمل اعضای انسان را از داخل شکم او بیرون آوردند.نکته جالب این است که وقتی یک دوقلو در بدن دیگری اسیر می شود می تواند به زندگی خود مثل یک انگل ادامه دهد تا زمانی که شروع به صدمه زدن به میزبان خود می کند.


Yokoi: spent 28 years hidden after WWIIیک سرباز ژاپنی که حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم از ترس آمریکایی ها ۲۸ سال در خفا زندگی می کرد.او از سال 1944 تا 1972 در یک غار جنگلی زیر زمینی با دو نفر از ساکنان آنجا زندگی می کرد ، حتی پس از آنکه اعلامیه های پایان جنگ را دیده بود.


Mehran: lives at the Airport since 1988
مهران کریمی ناصری (یک پناه جوی ایرانی) که از سال ۱۹۸۸ در فردوگاه دو گل پاریس زندگی می‌کند و از آن بیرون نیامده است.او به کشورهای مختلفی تقاضای پناهندگی داد که ناموفق بود. ظاهرا فیلم ترمینال که در سال ۲۰۰۴ ساخته شده بود و تام هنکس در آن بازی می کرد با الهام از مهران کریمی ناصری بوده است. با وسیله ها و کیف ها او همیشه شبیه یک مسافر است و کسی به او توجه نمی کند.


Mitsuo: a japanese Jesus Christیک سیاستمدار ژاپنی که فکر می‌کند خدا و مسیح است و تصمیم دارد دنیا را با رسیدن به مدارج سیاسی تغییر دهد. او قایل به یکی بودن دین و سیاست است و می‌خواهد قوانین سازمان ملل را تغییر بدهد  .او در انتخابات زیادی شرکت کرده ولی موفق نشده است.


 


Bihari: most officially dead personبیهاری هندی که یک کشاورز است در سال ۱۹۷۶ تا 1994 رسما مرده اعلام شده بود و او ۱۸ سال با دولت و بوروکراسی هند جنگید تا ثابت کند که زنده است. ظاهرا عمویش با رشوه او را رسما و دولتی کشتانده بوده است تا زمینش را تصاحب کند.او زمانی متوجه شد که می خواست از بانک وام بگیرد. بعدا معلوم شد که حداقل صد نفر دیگر هم سرنوشت او را دارند این انجمن الان 20،000 عضو دارد که تا سال 2004 آنها موفق شدند که 4 نفر از اعضا را زنده اعلام کنند.


Icke: our salvation from Reptilian Humanoidsدیوید ایکه که یک بازیکن حرفه ای سابق فوتبال بریتانیایی است، معتقد است جهان را کسانی اداره می‌‌کنند که از نسل خزندگانند. به نظر او این افراد تمایلات کودک آزاری و شیطانگرایانه دارند. او الیزابت دوم و جرج بوش را از نسل خزندگان قدیم می‌داند و در کتاب‌هایش (۱۵ کتاب) سعی می‌کند این افراد را معرفی و جهان را از دست آنها نجات دهد.او پس از یک سخنرانی 5 ساعته برای دانش آموزان مورد تشویق دانشگاه تورنتو در سال 1999 قرار گرفت.


Bawden: the self-elected Pope Michael I, from Kansasالن بادن آمریکایی که از سال ۱۹۹۰ خود را به به پاپی انتخاب کرده است. او و طرفدارنش انتخابات واتیکان را به رسمیت نمی شناسند. الن را ۶ نفر از جمله والدینش با پاپی برگزیدند. او همچنان به کارش ادامه می‌دهد.


Nakamatsu: photographed and analyzed every meal for 34 yearsناکاماتسو مخترع ژاپنی که بیش از ۳۰۰۰ اختراع داشته (از جمله فلاپی دیسک) و رکورد جهانی را برای تعداد اختراعاتش دارد. او در ۳۴ سال گذشته از تمام غذاهایی که خورده عکس گرفته و آن را تجزیه تحلیل کرده. هدفش این است که ۱۴۰ سال زندگی کند.


Lotito: mister eat-it-allمیشل لوتیتوی فرانسوی همه چیز می خورد از تلویزیون گرفته تا دوچرخه از آهن گرفته تا شیشه و پلاستیک و البته اگر آن شی کمی برزگ باشد خوردنش نیز طول می کشد. مثلا دو سال طول کشید از1978 تا 1980 که او توانست یک هواپیما را بخورد. ظاهرا او یک معده و روده ای با دو برابر ضخامت قابل انتظار دارد و اسید گوارشی او دارای قدرت غیر معمولی است که به او امکان خوردن فلزات را می دهد


برگزيدن اين صفحه (774) | نقل قول اين مطلب | بيننده: 50319

  نظرات (18)
 1 نوشته شده توسط milad, روشن 30 آبان 1388,ساعت 01:42:06
با تشکر از زحمات شما
 2 دانشجو
نوشته شده توسط منا, روشن 14 دي 1388,ساعت 16:52:33
جالب بود اما در مورد اون آقایی که برادر دو قلو ی خودش رو حامله بود می تونم بگم که این امکان پذیر هست ولی این یک موجود مثل انسان نیست بلکه همانطور که گفته شد مثل یک انگل می ماند که به اندازه ایی تمایز یافته است که می تونه در یک بافت مثلا بافت ماهیجه ایی دندان بسازد و اگر اندام ها را در کنا هم بچیند می تواند یک چیزی شبیه انسان بشود اما نه زنده مثلا حتی ممکنه که یک انسان بی سر باشه.با دیدن این موارد می تواهن گفت که واقعا چقدر خدا بزرگه و واقعا فتبارک الله احسن الخالقین.
 3 نوشته شده توسط a, روشن 05 اسفند 1388,ساعت 01:02:56
:upset 
:( 
:x 
:x 
:x 
:x 
:sigh 
:p 
خوب بود
 4 نوشته شده توسط دريا, روشن 19 فروردين 1389,ساعت 09:26:45
سلام ازديدگاه روانشناختي اون موردآخر كه همه چيزميخورد احتمالا بيماري پيكا ياهمه چيزخوارگي داره كه معمولا تايه سن خاصي بايدخودبه خودازبين ميرفته امادرمورداين فردمثل اينكه باقي مونده كه ميتونه دليل كاملا علمي داشته باشه كه نميشه به عنوان يه فردعادي درموردش نظرخاصي داد.متشكرم :? :)
 5 نوشته شده توسط 2, روشن 14 مرداد 1389,ساعت 09:35:05
دوره اخر زمون شده و ما خبر نداشتیم. :upset 
:x
 6 baku
نوشته شده توسط mojtaba rzazade, روشن 14 مرداد 1389,ساعت 09:35:31
salam makulular niye bele zeif istirak edirsiniz 
:zzz 
;) 
:grin 
:)
 7 WWW.MUYMISC@YAHOO.COM
نوشته شده توسط REZA, روشن 14 مرداد 1389,ساعت 09:43:34
عجب آدمایی پیدا میشن .... 
آقا آدم عقلش به چشمشه .... 
اگه عکسم داشتن بذار 
:eek 
:eek 
:eek
 8 نوشته شده توسط خودم, روشن 14 بهمن 1390,ساعت 12:37:02
افتضاح بود 
متاسفم :cry
 9 نوشته شده توسط FARSHAD, روشن 14 بهمن 1390,ساعت 12:36:33
خیلی جالب بود
 10 نوشته شده توسط سبا, روشن 14 بهمن 1390,ساعت 12:30:06
:grin 
خیلی خوب بود 
:zzz 
:zzz 
:upset 
:eek 
:( 
:x 
:sigh 
:roll


تاريخ بروز رساني ( 14 بهمن 1390,ساعت 13:31:52 )
 
< بعد   قبل >

ساعت

118
میتوانید ماکو و شهرهای
دیگر را انتخاب کنید

نقشه منطقه ماكو 
در سايت MSN 
با امكان بزرگنمايي و چاپ

 

 

 

کلیه حقوق و قوانین این سایت به وب سایت ماکو سیتی تعلق دارد . طراحي قالب : کانون نیاز روز